Mevrouw (Bets) van Tilburg overleden

2 juni 2022 13:45

Webmaster

Ons bereikte het droevige bericht dat op de gezegende leeftijd van 97 jaar, Bets van Tilburg - Wingens is overleden. Mevrouw van Tilburg, zoals velen haar noemden, was een markante en warme persoonlijkheid die samen met haar, in 2015 overleden man Jan, de grondlegger was van het succesvolle familiebedrijf Van Tilburg Mode & Sport. Het bedrijf dat al jarenlang hoofdsponsor is van onze vereniging.
Bets was een lieve vrouw, die iedereen het beste gunde en altijd belangstellend en attent was naar het wel en wee van mensen. Zij en haar man hebben heel veel betekend voor de Nistelrodese gemeenschap in de breedste zin van het woord.
Wij wensen haar familie sterkte bij het het verwerken van haar heengaan.

Bestuur Prinses Irene
Vrienden van Prinses Irene