Uitnodiging voor alle leden en vrijwilligers!!

24 april 2023 13:45

Aan alle leden en vrijwilligers van RKSV Prinses Irene
Vandaag hebben twee leden van onze vereniging, Antoon van der Ven en Bertino de Wit, een koninklijke onderscheiding in ontvangst mogen nemen. Deze onderscheiding hebben zij mede ontvangen omdat zij bijna 30 en 40 jaar als vrijwilliger bij onze vereniging actief zijn.

Gegeven hun verdienste voor de vereniging vinden wij dat we dit niet ongemerkt voorbij kunnen laten gaan en willen wij onze leden en vrijwilligers de gelegenheid geven hun met deze koninklijke onderscheiding te feliciteren.
U bent vanavond (woensdag 26 april) om 18.30 uur in de kantine op het sportpark van harte welkom.
Wij hopen van harte dat jullie in de gelegenheid zijn om aanwezig te zijn want dat hebben zij wel verdiend en zo laten we zien dat we hun inzet voor de vereniging ook erg waarderen.

Koninklijke onderscheiding