Lisa had geweldige dag

18 april 2023 19:45

Familie van de Lee

Eindelijk was het zondag, de dag dat Lisa pupil van de week mocht zijn bij de wedstrijd van Prinses Irene vr1 tegen HVCH vr1.
Ze had er heel veel zin in! Maar vond het toch ook wel erg spannend.
En mooi ontvangst door de dames en de staf, mee naar de wedstrijdbespreking en mee naar de kleedkamer waar ze ook haar oranje tenue aankreeg om vervolgens met zijn allen het veld op het gaan.
Wat een beleving!

De warming-up vond Lisa heel erg leuk, lekker mee voetballen ⚽. Lisa mocht mee de toss doen. Na de aftrap heeft ze samen met aanvoerdster Nika door de defensie van HVCH weten te lopen en schoot Lisa de bal in het net van de blauw witte!
De wedstrijd kon nu echt gaan beginnen.Lisa mocht mee plaats nemen in de dug-out.

Prinses irene speelde erg goed, bleef goed sterk en ging met 0-0 de rust in.
In de 2e helft wist HVCH er helaas 2x middels lange ballen doorheen te komen en te scoren. Ondanks het betere spel van Prinses Irene en de goal van Lisa bleven de 3 punten niet in Nistelrode.
Lisa heeft ontzettend genoten van de mooie dag, en kreeg aan het einde van de wedstrijd ook nog een voetbal met alle handtekeningen. Heel erg bedankt allemaal!
041AAD08-0D1E-4135-A024-696E52FB8682.jpeg

pupil van de week 2022-2023