Amber en Maud: “Bedankt Vrouwen 1”

13 februari 2023 14:15

Webmaster

Blij verrast was Amber toen ze hoorde dat Prinses Irene Vrouwen 1 haar beterschap wensten met de knieblessure en haar uitnodigde als eerste pupil van de week bij de Vrouwen 1.
Wat hadden Amber en haar zus Maud er zin in om zondag aanwezig te zijn.
Het was ook wel een beetje spannend, maar na het doorspreken van de wedstrijd en het omkleden werden ze verwend met een presentje en wat lekkers en was het ijs al snel gebroken.
Zo hebben ze de speelster van de maand mogen feliciteren en in het zonnetje mogen zetten en daarna begon het team samen met Maud aan de warming up.
Maud heeft de keeper mogen inschieten en Amber heeft vooral meegekeken op haar krukken naar hoe de Vrouwen 1 zich voorbereiden.

Na de warming up mochten ze weer mee naar de kleedkamer om nog wat laatste dingen door te spreken.

Daarna ging het team naar het veld, waarbij Amber op de rug mocht van speelster Isis. Na de teamfoto en handjes schudden met OJC mocht Maud het eerste doelpunt scoren en kwam Vrouwen 1 op voorsprong. Amber en Maud mochten vanuit de dug-out de wedstrijd volgen en mee snoepen ;-). Prinses Irene Vrouwen 1 kwam al snel na de start van de wedstrijd op voorsprong met 2-0.

Na de rust kwam hier nog een 3e doelpunt bij.Een mooie winst van 3-0 voor Prinses Irene Vrouwen 1, supergoed gedaan!

Na de wedstrijd kreeg Amber van de Vrouwen nog een mooie 'pupil van de week' voetbal om samen met Maud veel mee te kunnen oefenen als haar knie weer beter is. Alle handtekeningen met rugnummer werden op de bal gezet. Een mooi aandenken aan een mooie dag!

Amber en Maud bedanken de Vrouwen 1 voor deze mooie ervaring en komen graag snel weer kijken bij de thuiswedstrijden. Tot snel allemaal en zet hem op!

Liefs Amber en Maud van den Oetelaar
957E0102-94B4-4C74-8F2F-10531E3D50C5.jpeg