Herkeuring hoofdveld

20 april 2023 12:00

Bestuur ; Foto: Archief

Vorig jaar is het kunstgrasveld weer twee jaar goedgekeurd. Toch merken wij dat de kwaliteit van het kunstgrasveld nu, na 11 jaar, erg achteruit gaat. Dit ondanks het uitstekende onderhoud dat door onze vrijwilligers wordt gedaan. Dat het kunstgrasveld, ondanks dat het al meer dan 10 jaar intensief wordt gebruikt en vorig jaar is goedgekeurd, is dan ook een verdienste van deze vrijwilligers.

Vanuit de gemeente krijgen we echter geen medewerking om een herkeuring uit te voeren, zodat het bestuur heeft besloten om zelf de opdracht te verstrekken een herkeuring uit te laten voeren. Met deze herkeuring willen we meer zicht krijgen op de kwaliteit van het kunstgrasveld en voorkomen dat we nu geen actie ondernemen terwijl het twijfelachtig is of het kunstgrasveld nog aan de normen voldoet.

Het bestuur.

Hoofdveld