Borrel-en Bloemenpunt schenkt trainingsjassen Midweek 1

27 februari 2023 0:30

Webmaster

Mike van de Walle is een jonge Nistelrodese ondernemer, die laat zien dat je in Nistelrode met wat durf en vakmanschap een mooie zaak kunt opbouwen. Onder de klanten van Borrel-en Bloemenpunt zijn veel leden van onze vereniging en zeker ook van Midweek 1. Zij wilden graag trainingsjassen, Mike verraste hen daar recent mee.

Met zijn slijterij, gecombineerd met bloemenverkoop, heeft hij in de afgelopen jaren 0408D596-3F34-4A02-BB9D-0D90FB4C4F1D.jpegbewezen een goede ondernemer te zijn die zijn nek durft uit te steken. Belangrijk ook voor de leefbaarheid in ons dorp dat er dit soort ondernemende jonge mensen zijn, want er verdwijnt steeds meer uit ons dorp!

Mike is een man met een Prinses Irene hart. Hij voetbalde zelf jarenlang en was heel lang trainer van wat destijds A2 heette en nu JO19-2. Onlangs werden hij en zijn partner Suus verblijdt met een zoontje Sam geheten. Wij verwachten die over een paar jaar op ons sportpark te zien. Te beginnen bij de ‘Schelliekids’ en of later bij het echte jeugdvoetbal.
Als dank voor zijn gulle gift ontving Mike een toepasselijk cadeau in de vorm van een rompertje met het logo van Prinses Irene.

0C538DE1-FAEB-49F8-ACD0-13F434B54A44.jpeg

kledingsponsor