Korfbal 1 & 2 compleet in het nieuw

6 december 2023 19:15

Webmaster - Fotograaf C. van Santvoort

Zowel het 1e, als het 2e korfbalteam, werden onlangs compleet in het nieuw gestoken door “Melkveehouderij Thijssen VOF” en “FLP Europe” het bedrijf van Mario van der Miessen gevestigd op het bedrijventerrein, aan De Oude Ros. Shirts, trainingspakken en tassen schonken de gulle sponsors. Natuurlijk werden de heren hartelijk bedankt door onze vereniging en waren er bloemen en een drankje voor hen.

Mario kennen we als lid van de sponsorcommissie en ook van zijn andere bedrijf Mario Super Size XL. Dit laatste bedrijf is vooral gericht op drukwerk. Je kunt het zo gek niet bedenken, zijn bedrijf kan er tekst op drukken. Zo zijn bijvoorbeeld de afdrukken op alle reclameborden langs onze velden, afkomstig van dat bedrijf. FLP Europe, dat als sponsor op de kleding en tassen prijkt, is vooral gericht op machines en benodigdheden voor de grafische afwerking. Mario heeft ook al verschillende jaren een reclame-uiting langs onze velden staan.

Marty Thijssen is met zijn melkveehouderij gevestigd op Donzel. Hij is al vele jaren sponsor van onze vereniging. Zijn dochters korfballen in verschillende teams en zoon Adri speelt in het 5e elftal. Naast sponsering van kleding heeft hij ook een reclamebord langs het korfbalveld staan. Marty was ook jarenlang actief als belangenbehartiger voor de boeren via ZLTO. Zoals jullie op de foto kunnen zien is het een prachtig plaatje zo met die mooie compleet nieuwe outfit.

Korfbal_12-sponsors-2.jpg
De gulle sponoren Mario van der Miessen (l) en Marty Thijssen