Pupil van de week: Josephen-Xaver Sirken

9 februari 2023 0:00

Webmaster

Bij de wedstrijd van het 1e elftal komende zondag tegen Rhode uit Sint-Oedenrode is de negenjarige Josephen-Xaver Sirken pupil van de week. Zoals de achternaam al doet vermoeden heeft hij een Molukse achtergrond. In het verleden hebben er verschillende Sirkens in het 1e elftal gespeeld. In een ver verleden Simon bijvoorbeeld, maar ook Jesper was een talentvolle speler. Wie weet zien we onze pupil van de week over een aantal jaren daarin ook zijn debuut maken.

Onder de knop Pupil van de week, stelt Josephen-Xaver zich wat nader voor of klik hier.

Pupil van de week 2022-2023