Pupil van de week: Nyo van Grunsven

30 maart 2023 0:00

Webmaster

Bij de belangrijke wedstrijd van het 1e elftal zondag tegen Sparta ’25 uit Beek en Donk is Nyo van Grunsven pupil van de week. “Van wie hij er eentje is”, dit zijn namen van familieleden van Nyo, die bij Prinses Irene actief zijn geweest of nog zijn: Tantes Helga, Yvonne en Silvia korfbalden, oom Hans, opa Herman, oma Lies en opa Henk hebben ook gevoetbald en of waren leider (st)er. Neefje en nichtjes Rody, Yoni, Lois en Evi zijn ook allen actief geweest bij Prinses Irene. Vader Peter in de jeugd gevoetbald en, op het 1e elftal na, in bijna alle seniorenteams gespeeld, mama Samira heeft tot haar 17e gekorfbald. En dan is er ook nog zijn jongere broertje Zev die in het JO7-4 team speelt. Nou waarschijnlijk weet U nu wel in welke richting U het moet zoeken.

Druk op de pupil van de week knop om meer van deze kanjer te weten te komen of klik hier

Pupil van de week 2022-2023