ERIK MEULENDIJK STOPT PER DIRECT

9 januari 2023 9:00

Bestuur

Onze hoofdtrainer van de A-selectie, Erik Meulendijk, heeft aangegeven per direct zijn functie bij onze vereniging neer te leggen. Met deze stap wil hij ruimte maken voor een andere trainer die het seizoen met de selectie gaat afmaken. Erik heeft deze afweging gemaakt omdat hij van mening is dat dit beter is voor de selectie en de vereniging.

Erg jammer maar uiteindelijk kun je als vereniging zo’n stap alleen maar respecteren. Het betekent wel dat we per direct op zoek zijn naar een nieuwe trainer die bereid is het stokje van Erik voor dit seizoen over te nemen. De A-selectie bestaat uit erg gemotiveerde spelers die alles in het werk willen stellen om van dit seizoen een succes te maken en minimaal de hoofddoelstelling van handhaving in de 2e klasse wil behalen.

Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Ben Hanegraaf, tel.nr. 06 – 51 54 64 41 of een email te sturen naar: [email protected].

Erik Meulendijk