Erik Meulendijk stopt aan het einde van het seizoen

9 december 2022 8:30

Webmaster

Aan het eind van dit seizoen is Erik Meulendijk vier jaar hoofdtrainer bij onze vereniging. Ondanks dat wij tevreden zijn over de wijze waarop hij dit heeft ingevuld is besloten hier geen vijfde seizoen aan vast te knopen. Erik heeft aangegeven aan een nieuwe uitdaging toe te zijn en de vereniging had de wens om met een nieuwe trainer verder te willen bouwen.

In deze vier jaar heeft Erik er voor gezorgd dat de selectie is vernieuwd, veel jeugd is ingepast en het 1e elftal zich in de tweede klasse heeft weten te handhaven. Ook op tactisch en technisch gebied is een goede vooruitgang geboekt. Wij zijn Erik voor zijn inzet en betrokkenheid zeer erkentelijk en gaan er vanuit dat hij deze periode op een passende wijze gaat afsluiten door er voor te zorgen dat ons 1e team zich in de tweede klasse weet te handhaven.
Het vertrek van Erik aan het einde van het seizoen betekent dat wij voor het volgend seizoen op zoek zijn naar een nieuwe hoofdtrainer voor de A-selectie. Kandidaten kunnen zich melden bij Ben Hanegraaf, tel.nr. 06 – 515 46 441 of een e-mail sturen naar: [email protected]

Het bestuur.

Erik Meulendijk