Het kan nog, u kunt nog meedoen tot en met 13 januari

10 januari 2023 0:30

Geert Bekkers supportersclub

De supportersclub van Prinses Irene heeft dit jaar alle registers opengetrokken om van de jeugdlotto een succes te maken.
Een van de leden van (5) jeugdteams van het voetbal of (3) jeugdteams van het korfbal, kan bij u aan de deur komen om loten te verkopen.
Voor de mensen die niet persoonlijk benaderd zijn of kunnen worden, wordt het lottoformulier deze week ook met “DeMooiBerhezeKrant” verspreid.

Het formulier kan ook gedownload worden via de site van Prinses Irene (onder het kopje supporters en vrienden). De actie loopt van 17 December tot en met 13 Januari en de eerste trekking is in week 6 van2023.
U speelt 12 keer mee voor € 10.- euro en maakt elke week kans op €100.- dus waarom zou u niet meedoen.

Hoe doet u mee:

Als u de jeugd  iets extra’s gunt dan koopt u een lot aan de deur want die kinderen mogen van elk verkocht lot €1,- zelf houden.
Het alternatief is om het formulier te gebruiken dat u hebt ontvangen met “DeMooiBernhezeKrant” .

U vult het formulier in, doet het geld in een gesloten envelop en deponeert beide bij een van de vermelde adressen in de brievenbus.(Hoe u het formulier in moet vullen staat duidelijk vermeld ).
De tijd staat niet stil dus betalen via een “betaalverzoek” kan ook.

U stopt het formulier in een van de daarvoor bestemde brievenbussen of u stuurt het naar het emailadres dat vermeld staat op het formulier. U krijgt dan later van ons een betaalverzoek toegestuurd.
Zorg dat uw mobiele telefoonnummer duidelijk vermeld staat.

Wij hopen dat u allen weer mee zult doen en daarom alvast hartelijk bedankt voor uw deelname!😄

Bestuur supportersclub.

Klik hier om de formulieren te downloaden:

Jeugdlotto invulinstructie
Invulformulier