Prachtige opbrengst Jeugdlotto

6 juni 2023 0:00

Supportersclub: Geer Bekkers

Door de inzet van de jeugd van Prinses Irene en de grote deelname aan de jeugdlotto heeft het bestuur van de organiserende supportersclub een cheque kunnen overhandigen voor de jeugd van Prinses Irene, van maar liefst €2300.- en daar zijn wij heel trots op.

Vermeldingswaardig hierbij is dat alle meisjes van het Korfbal C1, als enige van de 8 teams die meegedaan hebben, allemaal loten verkocht hebben en dat is een complimentje waard. Het zegt iets over de betrokkenheid van de meisjes maar zegt ook iets over de ondersteuning en de motivatie van de leiding en de ouders van de meisjes. Het team is voor hun inzet extra beloond met een leuk bedrag van €100.-  .

De opbrengst van de jeugdlotto komt geheel ten goede aan de jeugd van Prinses Irene en komt goed van pas. Het maakt het mede mogelijk om extra activiteiten te organiseren zoals bijvoorbeeld het voet-en korfbalkamp, maar ook om nieuwe materialen aan te schaffen. Het is tenslotte een actie “door de jeugd voor de jeugd”.

Op de foto Marleen Langenhuizen en Rita Pater die de cheque in ontvangst mochten nemen met daarnaast het C1 team van het korfbal.

Het bestuur van de supportersclub bedankt iedereen die er aan mee heeft gewerkt om dit mooie resultaat mogelijk te maken voor hun inzet en bedankt vooral alle mensen die loten gekocht hebben.

Jeugdlotto 2023