Jeugd traint in winterstop maandje niet, wel activiteiten!

7 december 2017 10:45

Adri van Lokven

Op 16 december worden de laatste competitiewedstrijden gespeeld. Daarna deelt de KNVB alle teams weer opnieuw in op sterkte, met uitzondering van enkele selectieteams. De winterstop begint dan ook en duurt , buiten een mogelijke inhaalwedstrijd, tot 24 februari.

Vanaf maandag 18-12-17 t/m zondag 14-01-2018 wordt er buiten niet getraind dor de jeugdteams van Prinses Irene!.

Voor de jongste jeugd wordt een zaalcompetitie georganiseerd door de KNVB. In de maanden  december, januari en februari.

Daarnaast is er ook weer het traditionele kerstzaalvoetbaltoernooi, dat nu begin van het nieuwe jaar wordt gespeeld, zie de agenda voor de data. Daarnaast zijn er nog meer activiteiten zoals een filmavond en een spelregelavond voor de JO15 t/m JO19 spelers en het kader, met profscheidsrechter Ed Janssen, die dat op een bijzonder leuke wijze presenteert met videobeelden etc.  Klik even op de agenda dan heb je een mooi overzicht van extra activiteiten.

Activiteiten jeugd Prinses Irene in winterstop