Nieuwe shirts van Rutom Cargo voor JO15-1

8 december 2022 0:15

Webmaster Fotograaf: Rob Cuijpers

Rutom Cargo is een familiebedrijf waar Ruud v.d. Broek, samen met zijn broer Tom, de directie vormt. Het bedrijf schonk onlangs het JO15-1 elftal nieuwe wedstrijdshirts. Zoon Luuk speelt in dat elftal, waarvan William en Gijs Toonen de trainers zijn. De familie van den Broek is toch goed vertegenwoordigd bij onze vereniging want zoon Teun speelt in het JO13-1 team en dochter Suus korfbalt in het D1 team.

Rutom Cargo is een groot bedrijf met vestigingen in Lierop, Hamburg en Frankfurt aan de Oder. Op de website kun je veel meer lezen over hun activiteiten. Het bedrijf heeft een kleine 200 vrachtwagens lezen we en 450 opleggers, daarnaast is er ruimte voor opslag van goederen en nog veel meer. Ze bedienen met hun vrachtauto’s heel Europa ( zie afbeelding hieronder). Als je het hoofdveld oploopt zie je ook een groot winddoek van het bedrijf hangen. Natuurlijk werd Ruud met woorden en een bos bloemen bedankt voor deze gulle gift.

DSC_0287_JO15-1_Rutom_Cargo.JPG

7001AACB-2D1E-444F-B4A2-9EBBCAEFC819.jpeg