Hagro schenkt kleding aan clubscheidsrechters

7 december 2022 0:15

Webmaster - Fotograaf: Rob Cuijpers

Hagro en Prinses Irene, dat zou je 2 handen op een buik kunnen noemen. Hagro levert een zeer uitgebreid assortiment precisie gereedschappen t.b.v. de (fijn-) metaalindustrie. Het bedrijf is gevestigd In Schaijk en heeft met Ben Hanegraaf, John Gevers, Joop van der Heijden, Mario van Roosmalen en Leon Raaijmakers werknemers in dienst die ook bij onze vereniging op veel gebieden actief zijn of dat zijn geweest.

De scheidsrechters lopen al jaren in kleding die gesponsord is door het bedrijf. Mooi dat voor deze onmisbare schakels binnen onze verenging een bedrijf is dat aan hen denkt bij sponsering. Ook op onze website en langs het hoofdveld zien we trouwens sponsoruitingen van Hagro.  De scheidsrechters staan er nu weer helemaal up to date op. Ze kregen nieuwe shirts, broeken en tassen. John Gevers was namens Hagro aanwezig om de dankwoorden in ontvangst te nemen.

DSC_0274_Scheidsrechters_Hagro.JPG

Kledingsponsor