JO8-1 krijgt nieuwe shirts van Lijmbouw Van Oort

6 december 2022 9:30

Webmaster - Fotograaf: Rob Cuijpers

Van Oort Lijmbouw schonk vorig jaar al nieuwe shirts aan het JO8-1 team. Door corona kon destijds de officiële overhandiging niet doorgaan. Het komt niet zo vaak voor dat een sponsor zichzelf meldt voor sponsering. Martin van Oort deed dat wel toen hij via publicaties vernam dat verenigingen het zwaar hadden door corona. Martin heeft een goed draaiend bedrijf, dat actief is in Noord-Brabant, Gelderland, Utrecht en Limburg.

Martin heeft warme gevoelens voor onze club. Hij speelde jarenlang in de jeugd en was best talentvol. Hij maakte deel uit van een sterke lichting. Wat uw webmaster zich meent te herinneren,  zaten daar bijvoorbeeld ook Jelle v.d. Elzen, Tim Wijnen, Cees van Schadewijk, Willem van Heumen, Stephan v.d. Velden en Dennis v.d. Heuvel bij. Spelers die allemaal meerdere wedstrijden in het 1e elftal hebben gespeeld. Jammer genoeg stopte Martin toen hij senior werd. Wie weet had hij anders ook nog de nodige wedstrijden in het 1e kunnen spelen!

Zijn oud-ploeggenoot Dennis v.d. Heuvel is trainer van het JO8-1 team, dat vol trots deze shirts draagt. Mogelijk dat dit maakt dat hij koos voor dit team.

DSC_0252_JO8-1_Lijmbouw_van_Oort.JPG

Kledingsponsor