Denk aan ledenvergadering komende donderdag!!

2 november 2022 0:00

Webmaster

We brengen het nog even onder ieders aandacht. Komende donderdag 3 november is er een heel belangrijke ledenvergadering. Die begint om 20.30 uur. Naast de verkiezing van Rene v.d Ven tot voorzitter en Rita Pater (voorzitter korfbal) en Niek Leenders (voorzitter activiteitencommissie), zal het vooral gaan over het verduurzamen van onze accommodatie en wat dat gaat betekenen voor onze vereniging. Word de contributie bijvoorbeeld verhoogd, want ook het onderdeel contributie staat op de agenda. Kortom kom naar deze vergadering en laat het bestuur daarmee voelen dat we hen steunen en er met zijn alle verantwoordelijk voor zijn dat we een gezonde vereniging blijven!

Jaarvergadering