Zaterdagavond speelt 1e elftal weer

25 augustus 2022 11:45

Webmaster

De vakanties zitten er bijna op en dat betekent dat het voetbal-en korfbal weer gaat beginnen. Het 1e elftal speelt zaterdagavond vriendschappelijk tegen 1e klasser SV Top. De wedstrijd begint om 18.00 uur.

Ook de korfbalsters zijn weer begonnen. Afgelopen dinsdag was er een bijzonder grote groep aan het trainen onder leiding van de nieuw coach Petra Steenhuis en, de ook nieuwe trainer van het 2e team, Jan Wielink (foto). Zij spelen zondag vanaf 11.45 uur een toernooi op ons sportpark met onder ander Quick (Nuland), SVO (Ooij), ONA/Astranti (Overasselt en Middelaar) en Korloo (Loosbroek)

Op zaterdag komt ook het JO19-1 elftal vriendschappelijk in actie tegen Nulandia. Op zondag komen onder andere de vrouwen van 1 en 2 in de wei en speelt het 2e elftal in Kerkdriel tegen dat van DSC.

SV Top is dus zaterdagavond de tegenstander en is dat ook in  het bekertoernooi dat het volgende weekend begint. Top heeft al een paar wedstrijden achter de rug en is dus al weer een stukje verder dan Prinses Irene.

Seizoen 2022-2023