Prinses Irene 1 start competitie met thuiswedstrijd

19 augustus 2022 10:45

Webmaster

De KNVB heeft de competitieprogramma’s gepubliceerd. Voor het 1e elftal start dat met een thuiswedstrijd tegen Volkel op zondag 25 september. Daarna volgen 2 uitwedstrijden tegen degradant Rhode en promovendus Eendracht ‘30 uit Mook. De promotie/degradatie regeling is nog steeds niet bekend. Zoals eerder bekend gemaakt is de degradatieregeling versterkt.

Ook voor alle ander jeugd-en senioren is het programma bekend. De jeugd speelt tot en met de herfstvakantie bekerwedstrijden. Daarna worden ze ingedeeld in korte reeksen, waardoor ploegen van gelijke sterkte tegen elkaar blijven spelen.
Op onze site onder voetbal vind je het (volledige) programma, maar natuurlijk ook op voetbal.nl.
Bron: Knvb

competitie 2022-2023