Veel nieuwe tegenstanders 1e elftal

8 juli 2022 9:00

De nieuwe indeling voor het 1e elftal is bekend, we gaan naar de 2e klasse G.
We krijgen nogal wat nieuwe (7) en ook onverwachte tegenstanders. Zo was te verwachten dat Boekel Sport, dat kampioen werd, er net als Schijndel bij zou komen. Maar we krijgen nu ook clubs uit de regio Nijmegen erbij. Zoals Groesbeekse Boys en Eendracht ‘30 uit Mook. Sparta ‘25 ( Beek en Donk), Rhode (Sint Oedenrode) en SSS “18 (Overloon) zijn ploegen die we konden verwachten en waar we eerder al ooit tegen speelden.
Opvallend ook dat de poule uit 12 ploegen bestaat, mogelijk betekent dit, dat de versterkte degradatie dit jaar dus meevalt!?! Ploegen uit de regio Den Bosch en Tilburg zijn we kwijt, die spelen in poules van 13. Al met al een mooie indeling denken we zo, met veel dorpsclubs.

TWEEDE KLASSE G:
Boekel Sport,