72 teams doen mee aan jeugdtoernooi

24 mei 2022 0:00

Webmaster

Zaterdag 28 mei is er een groot jeugdtoernooi op ons sportpark. 32 verschillende verenigingen geven acte de présence en vaardigen 72 teams af. Veelal uit de regio maar ook uit bijvoorbeeld Eindhoven (RPC en Unitas ‘59), Tilburg (SC ’t Zand) en Helmond (Bruheze). Er is een leuk programmaboekje gemaakt. En een duidelijk wedstrijdschema.

Er wordt voor de middag gespeeld door O7 / JO8 / JO9 teams en na de middag door JO10 en JO11 teams. De prijsuitreiking volgt na afloop van elk toernooi.
Een hele organisatie, het benaderen van deelnemers is bijvoorbeeld een klus waarbij je vasthoudend moet zijn. Daarbij speelt Libert Bongers een belangrijke rol. Hij wordt daarbij ondersteund door de overige commissieleden Marleen Langenhuizen,  Frans Ruijs,  Joan v d Wetering.

Jeugdtoernooi