A.s. zaterdag weer jeugdtoernooi

30 mei 2019 12:00

Toernooicommissie

1 juni is het weer zover: ons eigen toernooi voor de JO7, JO8, JO9, JO10 en JO11. Uit alle windrichtingen komen de jeugdteams om er van deze dag iets geweldigs van te maken. Van hoofdklassers tot vierdeklassers, iedereen is welkom.

In de ochtend komen de JO7-, JO8- en JO9-teams in actie en ’s middags zijn de JO10-, JO11- en JO12- teams aan de beurt. Zoals bekend zijn de faciliteiten bij Prinses Irene uitstekend en de velden liggen er nog mooi bij, zodat er menig wedstrijd gespeeld kan worden (en de supporters natuurlijk kunnen genieten van een natje en een droogje in kantine De Derde Helft).

De toernooicommissie wordt zoals altijd gesteund door een mooie groep vrijwilligers. Met dank aan hen en de vele lachende gezichten van de jeugd kan deze dag eigenlijk bij voorbaat al niet meer stuk!

Bron: Beeld: Teun Bevers

2018-2019 2019 Activiteit Jeugd Jeugdtoernooi Toernooi Voetbal