Goede sfeer en organisatie bij Brabant Open

20 april 2022 20:30

Webmaster

Het moest allemaal op relatief korte termijn worden georganiseerd op ons sportpark. Het internationaal jeugdtoernooi “Brabant Open” van Euro-Sportring afgelopen paasweekend. Vanwege corona was het lang onzeker of het toernooi, na 2 jaar, weer door kon gaan. Mede daardoor waren er wat minder teams uit het buitenland dan gebruikelijk.

Het toernooi, dat naast Prinses Irene, ook werd gespeeld bij HVCH en Berghem Sport, verliep ondanks die voorgeschiedenis voortreffelijk. Het mooie weer werkte ook mee natuurlijk. Op het terras was het goed toeven voor ouders en supporters van de teams.

Van Euro-Sportring ontvingen de 3 verenigingen ook de complimenten.
“Euro-Sportring kijkt op een geslaagd toernooi terug. Complimenten aan de 3 clubs!! De deelnemers hebben genoten van jullie toernooi, de Brabantse gastvrijheid en de goede sfeer bij jullie.”

De Prinses Irene organisatie wil ook iedereen bedanken van de “Prinses Irene familie” die afgelopen dagen (en eerder) dit toernooi tot een succes hebben gemaakt!

Nogmaals bedankt!!
Brabantcup_2022_foto_2.jpg