Dit weekend jeugdtoernooi ESR Brabant Open op sportpark

15 april 2022 10:30

Webmaster

Paaszaterdag- en zondag wordt, na een afwezigheid van 2 jaar vanwege corona, weer het internationaal toernooi ERS Brabant Open ( Voorheen TOP Oss Cup) gespeeld. Ondanks corona is het uiteindelijk toch gelukt om op korte termijn het toernooi weer te organiseren. Dit mede door de inzet van onze voorzitter Frits van den Hogen en vele anderen.

Het toernooi wordt vanuit Euro Sportring, naast onze vereniging, samen met HVCH en Berghem Sport georganiseerd. Op de sportparken in Nistelrode, Heesch en Berghem worden op beide dagen samen zo’n 300 wedstrijden gespeeld.

De volgende leeftijdsgroepen voetballen mee: G17, G15, G13/8 U16, U15, U14, U13, U12/9, U11/7, U10/7.
De teams uit de leeftijdsgroepen U10, U11 en U16 spelen in Nistelrode.

Op beide dagen wordt er tussen 9:30 en 17:00 uur gevoetbald.
Voor de middag spelen de U10 en U11 en na de middag de U16.
In Heesch spelen meisjesteams en jongensteams in de volgende leeftijdsgroepen: G13, G17, U13 en U14. Teams uit de categorie G15, U12 en U15 spelen in Berghem.

Via de app van Euro Sportring,  gratis te downloaden via de App Store en Google Play, is het wedstrijdschema te volgen en te bekijken op de mobiele telefoon.  Net als de uitslagen en (tussen)standen. Kies op de app van Euro Sportring voor het toernooi Brabant Open 2022.

Brabant Open