Hoofd Jeugdopleidingen – Coördinator gezocht

23 februari 2022 10:15

Maarten v.d. Goor

Hoofd Jeugdopleidingen Theo van Vught (foto) heeft aangegeven dat hij na dit seizoen onze vereniging gaat verlaten. Theo is ruim 6 jaar bij onze vereniging actief geweest. De jeugdafdeling is daarom op zoek naar een opvolger. Het zou mooi zijn als er een geschikte kandidaat binnen onze vereniging zou zijn, maar mochten er leden zijn die menen geschikte kandidaten te kennen in hun netwerk, maak hen dan attent op onderstaande functieomschrijving en of verspreid deze via social media!

Functieprofiel:

Deze vertegenwoordiger binnen de TCJ neemt de gehele scholing en opleiding binnen de vereniging voor
zijn rekening, zowel interne als externe scholing. Hij behartigt de belangen, en komt met initiatieven die
leiden tot niveauverhoging binnen de vereniging. Doelgroepen moeten worden gestimuleerd om, natuurlijk
binnen de randvoorwaarden en bestaande budgetten, cursussen te gaan volgen.
Taken:
· Stelt het Technisch Jeugdbeleidsplan 2020 bij en trekt deze door richting selectie, draagt dit uit
en bewaakt dit samen met de Technische Commissie Jeugd.
· Stelt een TrainersOntwikkelingsPlan (TOP) vast.
· Speelt een actieve rol in het ondersteunen van de trainers, het kader en het volgen van
wedstrijden van de diverse teams.
· Aansturen en ondersteunen van de Technische Commissieleden Jeugd.
· Voert ondersteunende gesprekken met jeugdtrainers, jeugdleiders in samenspraak met de
Technische Commissieleden Jeugd.
· Ontwikkelen en invoeren speler volgsysteem.
· Stelt selectie en indelingsbeleid vast

Interesse? Neem contact op met Maarten van de Goor, 06-20442200 of [email protected].

Bron: Jeugdcommissie

Hoofd Jeugdopleiding