Vrijdagploeg zoekt versterking

30 november 2021 0:00

Webmaster foto's: A. v. Lokven

Op vrijdagmorgen zijn wekelijks een flink aantal vrijwilligers op ons sportpark bezig met allerlei onderhoudstaken. In deze periode is dat vooral bladeren opruimen en verwijderen van de speelvelden en paden. Er wordt natuurlijk flink gewerkt, maar ook de gezelligheid is een belangrijke factor. Op zijn tijd wordt er gepauzeerd onder het genot van een kopje koffie en volgens een van de vrijwilligers zorgt het bestuur regelmatig voor gebak of anderszins!

Het team kan best nog een paar krachten extra gebruiken, vele handen maken immers licht werk. Daarnaast is er zo af en toe wel eens iemand verhinderd en dat kan dat makkelijker worden opgevangen.

Ben je geïnteresseerd, neem dan contact op met bestuurslid Antoon van der Ven; 06 51 87 77 20, of stuur hem een mailtje [email protected]
onderhoud_1.jpg

onderhoud