Drie keer een hattrick afgelopen weekend

30 oktober 2017 22:30

A. v. Lokven

Of het zuivere hattricks waren (drie op een rij) weten we niet, maar Harme Jansen ( 5e), Rob v.d. Heuvel (8e) en Seline Jamlean (Vr 3), scoorden voor hun elftallen drie keer. Jamlean en Van de Heuvel staan ook hoog op de topscorerslijst, zoals je kunt zien op de actuele ranglijst op deze website. Job van den Elzen blijft daarin aan de leiding met 10 doelpunten, hij scoorde zondag een keer.

Met het 2e elftal dreigt het hetzelfde liedje te worden als vorig seizoen. De ploeg staat stijf onderaan door een 5-3 nederlaag bij koploper Margriet. Positief was dat Sjuul v.d Heijden er weer bij was en meteen twee keer scoorde na lang blessureleed, Thomas Smits maakte er ook eentje, maar na 30 minuten stond het al 4-0 in Oss. Toch heeft het elftal voldoende potentie om hoger te spelen is de mening van uw verslaggever. Het 3e elftal redde het ook al niet. Het 2e elftal van Odiliapeel was met 1-2 te sterk. Kenny Willems vond het niet namens het 2e elftal.

Een mooie oeverwinning voor het 4e elftal, dat ongeslagen, en met het maximaal aantal punten, bovenaan staat.  Lees ook het wedstrijdverslag, Job v.d. Elzen, Frenk Nagel, Tom van Rooij, Dennis v.d. Heuvel en Nick Tielemans scoorden. Zondag wacht medekoploper Blauw Geel ’38 6 en weten we of er een titel in zit dit seizoen.  De hattrick van Harm Jansen was niet voldoende voor een overwinning van het 5e elftal. Tegen het hoog geplaatste Blaauw Geel ’38 9, de wedstrijd eindigde in een draw (3-3).

Onze warme bakker Michel van Mook scoorde voor het 6e elftal, maar zag zijn ploeg wel met 1-3 verliezen van Achilles Reek 4. Het team van Henk v.d Bogaart en Toine v.d. Wetering wacht nog steeds op de eerste punten. Het 7e elftal kreeg flink billenkoek van Blauw Geel ’38 16. Pierre de Mol maakte de eretreffer bij de 8-1 nederlaag.

Mede door de hattrick van Rob v.d Heuvel , won het 8e elftal met 5-4 van NLC ’03 6. De andere doelpunten waren van Rens v.d. Heijden en Rob Verkuylen. Het elftal staat op een gedeelde 2e plaats met Deso 5 en met minder verliespunten dan koploper  Oss ’20 10.Het 9e elftal is wekelijks winnaar van de 3e helft, maar in de echte wedstrijd lukte het zondag niet. Raoul v.d. Ven, Mike Molenaar en Jeffrey van Tilburg scoorden, maar konden niet voorkomen dat Mariahout 5, met een 7-3 overwinning, de punten in eigen huis hield. Mariahout gaat met het maximaal aantal punten aan kop in deze competitie.

Het 1e vrouwenelftal redde het niet tegen koploper (alle wedstrijden gewonnen) SC ‘Zand. Na een 1-0 ruststand, scoorde de Tilburgse vrouwen tussen de 60e en 70e minuut drie keer. Uiteindelijk werd het 5-0. De verwachting was dat het en moeilijk seizoen zou worden en dat komt ook uit. Toch wordt de ploeg zelden weg gespeeld. Komende weken lijken er tegenstanders bij te zitten waartegen punten gepakt kunnen en moeten worden. Ook het 2e vrouwenelftal heeft het zwaar. Het 1e elftal van EVVC was met 6-2 te sterk. Patty v.d Ven en routinier Leonie Haagmans scoorden.

Het 3e Vrouwenelftal had een makkie aan het nog puntloze 1e elftal van Deso en ligt dus nog steeds op titelkoers. Seline Jamlean (hattrick), Marscha v. Kreij, Jenny van Rooij (2x) en Michelle Robben zorgden voor de 7-0 winst.