Groot feest bij JO15-2 en JO17-1

6 juni 2019 20:00

Webredactie

Het is al weer een paar weekjes geleden, dus de feestvreugde is al ietsje weggezakt in het geheugen, maar wat was het mooi! De JO15-2 werd als eerste kampioen, op zaterdag 4 mei, en de JO17-1 volgde dat voorbeeld twee weken later op 18 mei. Op die dag werden de beide teams ook feestelijk verwelkomt in de kantine van Prinses Irene, waar natuurlijk “We are the Champions” schalde en de fanatieke Oranje supporters aan het juichen waren voor de kampioenen.

Uitermate gezellig natuurlijk, maar vooral ook leuk om nog aan terug te denken. “Gelukkig hebben we de foto’s nog,” zeggen ze dan, en zo is het nu ook. Er zijn verschillende albums toegevoegd nu aan de website waarin o.a. de kampioenswedstrijden te zien zijn, maar ook de foto’s van de kampioensreceptie.

Klik vooral verder om nog even te kunnen nagenieten!

Klik op de afbeelding om naar de foto's te gaan van de kampioenswedstrijd van JO15-2 (04-05-2019) Klik op de afbeelding om naar de foto's te gaan van de kampioenswedstrijd van JO17-1
Bron: Beeld: Teun Bevers, Rob Cuijpers

2018-2019 Foto's JO15-2 JO17-1 Jeugd Kampioen Kampioensreceptie Voetbal