JUICH PRINSES IRENE 2 KORFBAL NAAR DE TOPKLASSE

5 april 2022 19:15

Rita Pater

De meiden van Prinses Irene 2 hebben zich weten te plaatsen voor de play-offs en mogen gaan strijden voor promotie naar de hoogste reserveklasse in het dameskorfbal de reserve topklasse.

PHOTO-2022-04-05-07-00-16.jpg

Het 2e korfbalteam speelt a.s. zondag in Nistelrode de eerste wedstrijd in een reeks van 2 tegen Melderslo 2. De inzet van deze wedstrijden is promotie naar de reserve topklasse. In het Paasweekend zal naar Melderslo worden gereisd voor de uitwedstrijd (datum, tijd en locatie zijn nog niet bekend).   De meiden kunnen alle support goed gebruiken!! 🟠⚪️
Dus kom met zijn allen zondag in het oranje naar de Overbeek om de meiden te ondersteunen en naar de overwinning te schreeuwen.
Er is ook gelegenheid om gezellig een drankje te doen, want de kantine in de Overbeek is geopend. Let op: er is geen pinmogelijkheid.
Hopelijk tot zondag allemaal!