Korfbalsters gaan strijden tegen Be Quick

11 januari 2019 18:15

De aankomende twee zondagen worden erg belangrijk voor de meiden van Prinses Irene. Als ze voor lijfsbehoud willen strijden zonder play-off wedstrijden te spelen aan het einde van het zaalseizoen, staan deze wedstrijden vol in het teken van de winst. Volgende week staat ODC op het programma. Maar eerst deze zondag, dan gaan de korfbalsters de strijd aan met Be Quick.

Be Quick speelt op het veld in de andere poule dan de Prinses Irene dames. Daar staan ze met nul verloren wedstrijden bovenaan de standenlijst. Binnen gaat het ze iets moeilijker af. Waar ze buiten de punten binnensleepten, lukt dit niet zo gemakkelijk in de zaal. Met in totaal 4 punten hebben de meiden uit Nuland maar 2 punten meer dan de meiden uit Nistelrode. Daarbij ook gemeld dat Prinses Irene een wedstrijd minder heeft gespeeld door de gestaakte wedstrijd net voor kerst tegen de Korfrakkers.

Maar eerste Be Quick. Als de korfbalsters van Prinses Irene deze punten in eigen zaal weten te houden, doen ze zeker goede zaken kijkend naar de stand. Alle aanmoediging en support is hiervoor nodig en van harte welkom in De Overbeek. De E3 is als team van de week ook aanwezig om ons aan te moedigen.
S. Rijkaart van Cappellen geeft om 11.30 uur het startsignaal voor de wedstrijd Prinses Irene 1 - Be Quick 1 in Nistelrode.

Programma TOPklasse 13 januari:
14.20 uur: Rosolo - DDW
14.35 uur: Spes - ODC
15.00 uur: Swift - Korfrakkers

Prinses Irene 2 start na deze wedstrijd om 13.00 uur. Zij spelen tegen Be Quick 3.

Korfbal 1 Seizoen 2018-2019