Goed uitgangspunt voor handhaving hoofdklasse

14 maart 2024 21:00

Aanstaande zondag staat de laatste wedstrijd van de binnencompetitie op het programma en ook zeker de belangrijkste. De korfbalsters van Prinses Irene gaan het voor de tweede keer opnemen tegen Corridor uit Son en Breugel. Zondag spelen de dames thuis in De Overbeek, het startsignaal zal om 13.15 uur klinken onder leiding van M.A. van Bentum.

Afgelopen zondag hebben de dames de 1e play down wedstrijd gewonnen met 8-15. Beide wedstrijden, die van vorige week en van deze week worden bij elkaar opgeteld, dus theoretisch gezien beginnen de dames van Prinses Irene zondag met een voorsprong van 7 doelpunten. Prinses Irene zal zondag samen het spel goed uit moeten spelen om tot goede kansen te komen en vooral ons eigen spel blijven spelen. De dames van Corridor zullen er alles aan gaan doen om het voor ons nog zo moeilijk mogelijk te maken.

De winnaar zal volgend zaalseizoen spelen in de hoofdklasse en de verliezer zal dan spelen in de overgangsklasse.

Het is dus een belangrijke wedstrijd, waarbij alle support en steun van harte welkom is in het oranje! Pupil van de week is Maud van Wees uit de E2.