Korfbalsters spelen voor behoud plek Hoofdklasse

23 februari 2024 16:15

De komende 2 wedstrijden worden erg belangrijk voor de dames van Prinses Irene. Ze gaan strijden voor hun plekje in de hoofdklasse en nemen het op tegen Swift/HBSV. De doelpunten van beide wedstrijden worden bij elkaar opgeteld en zo wordt de winnaar bepaald. Deze speelt daarna nog 2 play-down wedstrijden tegen de nummer 1 van de overgangsklasse. De verliezer degradeert naar de overgangsklasse. De eerste wedstrijd is aanstaande zondag in de sporthal in Nistelrode.

Vorig jaar hebben de meiden het al vaker opgenomen tegen Swift de laatste wedstrijd werd gewonnen door Prinses Irene . Het afgelopen jaar is Swift samengevoegd met HBSV, een nog onbekende ploeg voor Prinses Irene. De meiden van Prinses Irene zijn al druk bezig met de voorbereidingen. De ploegen zijn erg aan elkaar gewaagd en het belooft een spannende wedstrijd te worden.

De wedstijd is onder leiding van Dhr. Van Bentum. Yip van Griensven is de pupil van de week. De dames zullen alle support nodig hebben, dus kom ze  aanstaande zondag aanmoedigen om 11:45 uur in sporthal De Overbeek.