Korfbalsters thuis tegen Stormvogels

2 februari 2024 20:00

Zondag 4 februari wordt alweer de laatste reguliere competitiewedstrijd gespeeld tegen de Stormvogels. Dit is voor onze dames geen onbekende ploeg. Het zal een spannende pot worden, aangezien vorige wedstrijd nipt is verloren.

Stormvogels staat momenteel op de 2e plek en kunnen niet meer ingehaald worden. Zij zullen beslissings wedstrijden gaan spelen voor eventuele promotie naar de Topklasse. De dames uit Nistelrode staan momenteel op een 4e plek en als zij zondag de 2 punten binnenslepen zullen zij ook op deze plek blijven staan. De korfbalsters moeten zich dan klaarmaken voor belangrijke wedstrijden tegen de nummer 5 van de andere poule om zich te handhaven in de Hoofdklasse.

Het belooft geen makkelijke wedstrijd te worden, maar wel een wedstrijd waar kansen liggen om te winnen.

De wedstrijd start om 12:30 uur in sporthal De Overbeek in Nistelrode onder leiding van de heer J. Van Houwelingen. Lieke Selten uit de E1 is de pupil van de week.

Ben jij erbij?