Belangrijke wedstrijd korfbalsters voor belangrijke punten

25 januari 2024 21:30

Nadat de wedstrijd van vorige week tegen MKV werd afgelast zijn de dames flink aan het voorbereiden op de wedstrijd van deze zondag. Ze zullen het opnemen tegen KVC uit Hapert. Het is belangrijk dat Prinses Irene de punten mee naar Nistelrode neemt, om directe degradatie te voorkomen. De wedstrijd zal om 12.00 gespeeld worden in Hapert.

Beide ploegen zijn nog aan het strijden voor de laatste punten tegen degradatie. Prinses Irene staat op een 4de plek met 4 punten en KVC staat op een gedeelde 5de plek met 3 punten. Het zal daarom een spannende wedstrijd worden.
De laatste keer dat de ploegen elkaar troffen was op 3 dec, waarin Prinses Irene in de laatste minuut het winnende doelpunt wist te maken. De eindstand was hier 12-11.

De dames zullen alle support nodig hebben, dus kom aanstaande zondag kijken in sporthal Het hart van Hapert. Om 12.00 zal scheidsrechter A. Classens de wedstrijd influiten.