Korfbalsters thuis tegen de Peelkorf

11 januari 2024 23:45

Aanstaande zondag staat de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe jaar op de planning. De korfbalsters krijgen bezoek van de Peelkorf uit Ysselsteyn. Zij staan tweede in de poule met een gelijk aantal punten als Stormvogels.

Afgelopen zaalseizoen speelden ze al eerder tegen deze ploeg. In Venray eindigde de wedstrijd in een 14-8 stand voor de Peelkorf. De leerpunten van de vorige wedstrijd zijn meegenomen in de voorbereiding en daar is de afgelopen weken hard voor getraind. De dames van Irene staan op een vierde plaats in de competitie en winnen is dus belangrijk voor de aansluiting bij de top. De meiden zullen er alles aan moeten doen om de punten in Nistelrode te houden.

Om 12.30 zal het startsignaal klinken onder leiding van J. Das. De pupil van de week is Faye van Schadewijk uit de E2. Het zal een spannende wedstrijd worden dus alle support is van harte welkom om de korfbalsters aan te moedigen, kom jij ook?