Korfbalsters thuis tegen KVC

30 november 2023 20:45

Zondag 3 december nemen de korfbalsters het op tegen KVC uit Hapert. KVC staat na 3 wedstrijden op een derde plek met 3 punten en Prinses Irene op de zesde plek met 0 punten. Aanstaande zondag zal om 12.30 uur het startsignaal klinken in de Overbeek onder leiding van M. van de Ven - Hordijk.

KVC is geen onbekende ploeg voor Prinses Irene. Vorig jaar hebben de dames tegen KVC gespeeld in het buitenseizoen. Beide ploegen zijn in de onderlinge wedstrijden steeds aan elkaar gewaagd. De laatste wedstrijd werd met 13-12 gewonnen in het voordeel van Prinses Irene, dit was een erg spannende wedstrijd.

Dit jaar speelt KVC buiten een klasse lager,  in de hoofdklasse. Maar dit wil natuurlijk niks zeggen. Zondag zullen de dames er met het hele team weer voor moeten gaan. Waarbij we extra aandacht moeten geven aan het afronden van onze kansen, waar we de laatste wedstrijden tegenaan lopen.

Lise Raaijmakers uit de E1 is zondag pupil van de week.
Het zal een spannende wedstrijd worden dus alle support is van harte welkom om de korfbalsters aan te moedingen, kom jij ook?