MKV uit Milheeze komt op bezoek bij korfbalsters

23 november 2023 19:45

Zondag spelen de korfbalster alweer hun 3e competitiewedstrijd in de zaal. Tot op heden hebben de korfbalster nog geen punten weten te pakken in de Hoofdklasse. MKV heeft afgelopen zondag hun eerste wedstrijd gespeeld en deze met 6 doelpunten verschil verloren. Beide ploegen staan onderaan de ranglijst en zijn dan ook gedreven om de eerste punten te pakken.

Voor Prinses Irene is MKV geen onbekende ploeg, afgelopen seizoen hebben de dames twee keer tegen MKV gespeeld waarvan de 1e wedstrijd werd gewonnen met 15-9. Het laatste duel dat plaatsvond op het veld werd verloren met 7-13. MKV heeft een aantal meiden met ervaring die vaak voor veel doelpunten zorgen, daarnaast schieten ze van een verre afstand gemakkelijk de bal in het mandje, lastig verdedigen dus. Het is voor Prinses Irene belangrijk om de gehele wedstrijd de kansen goed te benutten en ze met overtuiging binnen te schieten.

Noor van Roosmalen uit de E1 is zondag de pupil van de week. Komen jullie haar en de meiden van 1 aanmoedigen? De wedstrijd start om 13:00uur onder leiding van de heer J. Das.

Hopelijk houden de meiden 2 punten in Nistelrode, zodat er naderhand goed gefeest kan worden in de kantine.