Korfbalsters op naar de Peelkorf

17 november 2023 17:00

Aanstaande zondag spelen de korfbalsters de tweede zaalcompetitiewedstrijd tegen de Peelkorf. De korfbalsters mogen hiervoor naar Venray afreizen. Om 12.40 uur zal de wedstrijd beginnen onder leiding van A. Classens.

De dames uit Ysselsteyn zijn geen onbekende voor Prinses Irene, desondanks is het alweer even geleden dat ze tegen elkaar hebben gespeeld. In voorgaande seizoenen hebben ze elkaar vaker getroffen, waarin beide ploegen wedstrijden wisten te winnen.

Afgelopen zondag werd de eerste wedstrijd in de zaalcompetitie door Prinses Irene verloren. De Peelkorf begint zondag pas met hun eerste zaalcompetitie wedstrijd. Beide ploegen zullen gedreven zijn om te winnen. Het belooft een spannende korfbalmiddag te worden, waarbij alle support van harte welkom is!