Korfbalsters spelen laatste wedstrijd van het seizoen

1 juni 2023 21:45

Zondag 4 juni spelen de dames van Prinses Irene tegen MKV uit Milheeze. Waar Prinses Irene een van de twee promovendi is, is MKV de hekkensluiter van de poule.

Afgelopen oktober 2022 speelden de korfbalsters van Prinses Irene tegen MKV in Milheeze. Daar lieten de meiden in het oranje zien de bovenliggende partij te zijn en wonnen vrij gemakkelijk van MKV. 9-15 was toen de eindstand. Echter wil dit nog niets zeggen voor aanstaande zondag.

Zondag zal de wedstrijd om 11:50 uur ingefloten worden door Mevr. van Leuven.

Na de wedstrijd staan we nog stil bij het feit dat Laura van de Ven en Evy van den Akker, na vele jaren spelen in Prinses Irene 1, afscheid nemen van de selectie. En om 16:30 uur is er nog een receptie vanwege de promotie naar de Topklasse die vorige week al is behaald.

11 juni zal de hele selectie nog het seizoen afsluiten met verschillende activiteiten.