Korfbalsters thuis tegen Dakos

11 mei 2023 20:00

Komende zondag spelen de dames van Prinses Irene 1 tegen Dakos, de nummer 2 van de poule. Dakos heeft tot nu toe evenveel wedstrijden gewonnen als Prinses Irene. Door het behalen van de punten afgelopen week blijft het verschil klein in de top vier.

Dakos heeft een aantal wedstrijden gehad waarbij ze de winst net binnen wisten te slepen, net zoals Prinses Irene dit seizoen. De uitwedstrijd werd met één punt verschil gewonnen door Dakos. Het ligt dus heel dicht bij elkaar.

Op dit moment is het in de Hoofdklasse nog spannend. 3 ploegen, waaronder Prinses Irene, strijden nog om de 2e plek. Deze plek is voldoende voor promotie naar de Topklasse. Belangrijk om aanstaande zondag de punten in Nistelrode te houden.

De wedstrijd start om 12:10 uur en staat onder leiding van Dhr.  M. Oerlemans.

We zullen alle support nodig hebben om de dames naar de overwinning te juichen!!