Korfbalsters naar Millingen aan de Rijn

4 mei 2023 11:00

Zondag om 13.00 uur nemen de korfbalsters van Prinses Irene het dit seizoen voor de tweede keer op tegen Odio uit Millingen aan de Rijn. Na een weekje rust zijn de meiden weer gebrand om de punten mee naar Nistelrode te nemen.

De vorige wedstrijd werd gespeeld in Nistelrode en ging helaas verloren met 6-9. Odio staat op dit moment op de 7e plek in de competitie, Prinses Irene heeft een gedeelde 3e plek. Voor de meiden is het belangrijk te laten zien wat zij kunnen en geconcentreerd te blijven om zo de punten mee naar huis te kunnen nemen.

De wedstrijd staat onder leiding van Dhr.  J. Das. Het beginsignaal zal om 13.00 uur gegeven worden, bij sportpark "De Hove" in Millingen aan de Rijn. De meiden kunnen alle support gebruiken, dus ieder is van harte welkom!