Korfbalsters naar Schaijk

21 april 2023 7:00

Aanstaande zondag 23 april komen de dames van korfbal 1 weer in actie. Deze keer reizen ze naar Schaijk om het op te nemen tegen DAW. De laatste keer dat zij elkaar tegenkwamen was op 25 september. Prinses Irene won toen redelijk overtuigend met 12-7. Toch zal Prinses Irene hard aan de bak moeten, willen ze het niet zo spannend maken als afgelopen week tegen KVC.

DAW, die onder leiding staat van Tom Schuitema, staat op dit moment op de 6e plaats. Prinses Irene staat daar met 6 punten verschil boven op de 3e plaats. Toch zal Prinses Irene het onderste uit de kan moeten halen willen ze de punten binnenhalen en aansluiting houden met de top van de poule. Daar staat Oranje Wit op dit moment op plek 1 met 16 punten.

Tom kent de meiden van Prinses Irene goed. Hij heeft samen met de huidige trainer Edwin Prinses Irene geholpen tijdens het zaalseizoen toen Petra Steenhuis halverwege het seizoen de club verliet. Hij heeft de trainingen mee opgepakt en zijn korfbalkennis aan ons overgebracht. Benieuwd hoe de wedstrijd zal verlopen? Kom dan aanstaande zondag ons supporteren op sportpark D’n Heuvel in Schaijk. De wedstrijd zal starten om 13:00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter R. van Heugten.