2e helft veldcompetitie weer van start

14 april 2023 9:15

Na 2 weken rust begint voor de korfbalsters aanstaande zondag weer de 2e helft van de buitencompetitie. Ze zullen het deze zondag opnemen tegen KVC uit Hoogeloon, KVC staat momenteel met 5 punten op een 7e plek. Prinses Irene staat buiten op een gedeelde 3e plek. De meiden van Prinses Irene hebben tijdens de laatste wedstrijden in de zaal laten zien dat er genoeg kwaliteiten zijn om een mooi spel neer te zetten. Ze gaan er dan ook alles aan doen om dit buiten voort te zetten.

De laatste keer dat Prinses Irene tegen KVC moest spelen was 18 september. Tijdens deze wedstrijd waren de weersomstandigheden niet al te best. Toch werd de wedstrijd door de meiden van Prinses Irene met 5-14 gewonnen. Deze ruime overwinning zegt natuurlijk niks, de dames zullen er zondag weer alles aan moeten doen om de punten in Nistelrode te houden.

Het startsignaal zal zondag 16 april om 12:10 uur klinken en zal plaatsvinden op sportpark ‘De Schellen’ in Nistelrode. De wedstrijd staat onder leiding van dhr. C.H. Kerstens.

Alle support is van harte welkom!