Laatste zaalwedstrijd voor korfbal 1

16 maart 2023 20:45

Zondag 19 maart spelen de korfbalsters van Prinses Irene 1 hun laatste zaalwedstrijd van het seizoen. Zij spelen zondag tegen De Korfrakkers uit Erp die zich al hebben geplaatst voor de kruisfinales. Daar tegenover is Prinses Irene helaas al gedegradeerd. Echter zullen de meiden toch alles geven om de laatste wedstrijd winnend af te sluiten.

Kijkend naar voorgaande wedstrijden zie je aan de uitslagen dat De Korfrakkers op papier de betere ploeg is. Toch was daar ik de thuiswedstrijd de vorige keer weinig van te zien. Prinses Irene kon toen goed tegenstand geven. Deze wedstrijd werd maar nipt verloren met 10-12. Met de wedstrijd van afgelopen zondag nog vers in het geheugen, zullen de meiden er weer 100% voor gaan, want niets is onmogelijk.

De scheidsrechter C.H. kerstens zal om 14.30 uur het startsignaal geven. Tevens zal dit gebeuren om 15.00 uur in Heeswijk-Dinther voor het tweede team. Zij spelen voor handhaving.