Nummer 1 op bezoek bij Prinses Irene

9 maart 2023 21:30

Aankomende zondag krijgen de meiden van Prinses Irene 1 de koploper Rosolo op bezoek. Prinses Irene is met negen punten een na laatste in de poule. Vorige wedstrijd stond het in rust 7-7, helaas was Rosolo na de rust te sterk waarmee ze de wedstrijd wonnen.

Rosolo is een snelle en dynamische ploeg en ze hebben tot nu toe veertien wedstrijden gewonnen en twee keer gelijk gespeeld. Rosolo is met de 1e plaats al zeker van een plekje in de kruisfinales voor het Nederlands kampioenschap. Voor Prinses Irene is het zaak om aankomende zondag sterk te starten en dit de gehele wedstrijd vol te houden.

Hoewel het voor Prinses Irene belangrijk is om te winnen om nog mee te doen voor een promotie/degradatie wedstrijd, ze weten dat dit een moeilijke opgave is. Dit betekent dat de meiden alles moeten geven om de nodige punten in Nistelrode te behouden.

Aanstaande zondag zal Dhr. De Leeuw om 12.30 uur het startsignaal geven in de Overbeek. Ilja Kruithof uit de E2 is de ‘pupil van de week’.

We hebben alle support nodig, dus iedereen is van harte welkom!