Korfbalsters naar ODC

2 maart 2023 19:30

Nog drie belangrijke wedstrijden te gaan in de topklasse. Aankomende zondag spelen de dames van Prinses Irene 1 tegen ODC. Op dit moment staan de dames op de 9e plek met 7 punten. Afgelopen zondag heeft Prinses Irene 1 belangrijke punten weten te pakken tegen Oranje Wit. ODC heeft afgelopen weekend ook gewonnen en staat daarmee op de tiende plek met 1 punt minder. Omdat de teams onderaan dicht bij elkaar staan is er nog van alles mogelijk betreffende degradatie en/of lijfsbehoud.

ODC heeft drie wedstrijden weten te winnen, waaronder hun uitwedstrijd tegen Prinses Irene 1. In de laatste minuten werd het toen beslist door ODC. Voor Prinses Irene is het dus aanstaande zondag van belang om van het begin tot aan het eind fel te zijn en de twee punten mee naar huis te nemen.

Het startsignaal zal om 11:30 uur klinken in 'De Schop' in Asten. De wedstrijd staat onder leiding van dhr. Kamps.

Alle support is van harte welkom!