Korfbalsters thuis tegen Oranje Wit

24 februari 2023 11:30

Zondag 26 februari spelen de dames van Prinses Irene tegen een bekende ploeg. Onze dames spelen nu al voor de vierde keer dit seizoen tegen Oranje Wit uit Leunen. Twee keer eerder op het veld, waarvan de eerste wedstrijd werd verloren, maar de tweede gewonnen. Helaas de afgelopen binnen wedstrijd werd ook verloren, maar dat houdt de meiden uit Nistelrode niet tegen. Deze zondag starten ze weer vol goede moed op weg naar de volgende punten.

Afgelopen week hadden de dames van Prinses Irene een weekje rust. Ze zijn nu weer helemaal klaar voor een fanatieke wedstrijd. Oranje Wit is, zoals eerder genoemd, geen onbekende ploeg voor Prinses Irene. In de buitencompetitie was de eerste wedstrijd tegen de dames uit Leunen. Helaas waren de Nisseroise dames op dat moment nog niet op dreef. De tweede wedstrijd tegen deze ploeg trok Prinses Irene aan het langste eind en hielden ze de 2 punten in Nistelrode.
Oranje Wit staat in de zaalcompetitie op dit moment op een gedeelde 5e plek met 11 punten, samen met Swift. Prinses Irene staat op een 9e plek met 5 punten, 1 punt boven de hekkensluiter.

In sporthal De Overbeek in Nistelrode wordt de wedstrijd gefloten door R. Landwier om 12.00 uur. Naomi Kerkhof is deze wedstrijd pupil van de week.