Korfbalsters zullen alles moeten geven

9 februari 2023 21:15

Zondag 12 februari spelen de korfbalsters van Prinses Irene 1 tegen Rooi in Sint-Oedenrode. Een wedstrijd die wordt gezien als een van de beslissende wedstrijden voor lijfsbehoud in de topklasse of degradatie aan het einde van het zaalseizoen, voor zowel Prinses Irene als Rooi. Het zal voor beide ploegen knokken worden om de punten in eigen zak te steken.

Rooi staat op dit moment op de 8e plaats. Prinses Irene sluit daar op aan met 2 punten minder. Om uiteindelijk een kans te blijven houden om in de topklasse te blijven zullen de dames op plek 7 moeten eindigen. Voor beide ploegen dus de taak om nog zo veel mogelijk punten te behalen.

4 december speelden ze voor het laatst tegen elkaar in de eerste helft van de zaalcompetitie. Het werd toen na een spannende wedstrijd 14-14. De punten werden hier dus verdeeld. Deze zondag willen ze dat zeker niet, daar hebben ze alle support voor nodig dus kom ze aanmoedigen in sporthal De Streepen in Sint-Oedenrode. Om 14:15 uur zal R. Eijke de wedstrijd influiten.