Het tweede deel van de zaalcompetitie gaat van start bij het korfbal

3 maart 2022 18:30

Aanstaande zondag start de tweede helft van de zaalcompetitie. Na de winst tegen Swift, zijn de meiden gedreven om aankomende zondag weer aan de slag te gaan. Prinses Irene neemt het in eigen zaal op tegen de korfbalsters van Be Quick uit Nuland.

Na de verloren wedstrijd van de vorige keer zullen de korfbalsters van Prinses Irene zich opnieuw mogen gaan bewijzen.
Be Quick is een lastige tegenstander voor Prinses Irene. De korfbalsters uit Nuland staan momenteel in de zaalcompetitie op de eerste plaats, evenals op het veld. Prinses Irene staat in de zaalcompetitie op een gedeelde tweede plaats. In februari hebben de twee ploegen elkaar voor het laatst in de zaal tegen gehad. De wedstijd werd ruim verloren door de korfbalsters uit Nistelrode. Be Quick won de wedstrijd met 25-3. Alle support is dan ook van harte welkom, zodat we deze keer de punten in Nistelrode kunnen houden!

De wedstrijd start om 11.15 uur en staat onder leiding van M.A. van Bentum.

Het programma van zondag 6 maart Topklasse Poule A:
Swift (V) 1 – Stormvogels (L) 1  13:30
Bron: Bron: Clemens van Santvoort